piątek, 19 sierpnia 2011

Kolejne wyzwanie

I znowu dałam się "wyzwać"! I to podwójnie!

Pierwsze to Twinchies z Sercem w CRAFTARTWORK

Pierwszy raz robiłam takie małe cosio. Zadanie polegało na tym, aby nie używać papierów skraperskich, dlatego zwykłą tekturkę ozdobiłam starą gazetą a serducho wymalowałam pastelami.

Natomiast drugi wytwór wylądował w SZUFLADZIE



Kolczyki zaczęłam krzyżykować jeszcze przed ukazaniem się wyzwania, ale kolorystycznie wkomponowały się idealnie (choć same takie nie są).

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Piękne:) Dziękujemy za udział w Szufladowej zabawie*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne Twinchies! Serduszko cudownie kolorowe i bardzo podoba mi się twój gazetowy kwiatek!
    Dziękuję za udział z zabawie z Craft Artwork!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo orginalne kolczyki.
    Bardzo mi się podobają.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe kolczyki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń