czwartek, 15 września 2011

Puszki

Niestety nie będzie ciągu dalszego albumu. Trochę za bardzo się z nim ociągałam. W rezultacie skończyłam tuż przed imprezą i nie zdążyłam zrobić fotek...

Pokażę Wam za to zaległe prace puszkowe.
Na początek puszki kuchenne:


Do zrobienia tych pojemniczków wykorzystałam grafiki z The Graphics Fairy. Kto jeszcze na tej stronce nie był, koniecznie musi to zrobić!

Kolejna puszka to pojemniczek do postawienia na biurko:



W tym przypadku na tapetę wzięłam Królewnę z Szuflady.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyszła! Super! Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy przybornik
    Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne puszki! Podobaja mi sie najbardziej te kuchenne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No dla jakiejś małej księżniczki będzie jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń