wtorek, 13 października 2015

Pudełko na czekoladę

Jutro Dzień Edukacji Narodowej, czyli potocznie mówiąc Dzień Nauczyciela.

W tym roku po raz pierwszy stanę po drugiej stronie barykady - to nie mi będą dawać, lecz ja będę wręczać. Choć nie do końca ja, tylko moje dzieci. I nie jutro tylko pewnie dopiero w poniedziałek- sezon chorobowy w pełni.

Zamiast iść na łatwiznę i kupić paniom kwiatka, postanowiłam przygotować dla nich pudełka na czekoladę.
Oto jedno z nich:

pudełko na czekoladę DIY

pudełko na czekoladę DIY

Po instrukcję, jak wykonać takie pudełko zapraszam na mojego drugiego bloga.

Pań do obdarowania jest w sumie 5, więc jeszcze trochę pracy przede mną.

1 komentarz:

  1. Piękne pudełeczko :) Panie na pewno będą zachwycone, a ja lecę obejrzeć tutorial! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń